Sinds 2004 ben ik werkzaam als verkeerskundige, met speciale vaardigheden in verkeersregeltechniek en verkeerssimulatiestudies. Ik ben trots dat ik in zowel Nederland, Australië als Groot-Brittannië heb mogen meewerken aan veelal operationeel verkeersmanagement projecten. Ik ben ervan overtuigd dat door een goede samenwerking en kort maar krachtig onderzoek de doorstroming van het verkeer direct verbeterd kan worden. Er is niets mooiers dan de prestatie van het kruispunt of netwerk met een paar relatief eenvoudige aanpassingen te zien verbeteren. Het is mijn passie om de verkeersprestatie op een constant hoog niveau te houden. Bijvoorbeeld door het mogelijk te maken om verkeersregelingen constant te monitoren en met scenario’s aan te sturen vanuit een verkeerscentrale. Goed technisch beheer vind ik dan ook zeer belangrijk. Met de komst van C-ITS, de iVRI en openTLC zijn de mogelijkheden er. Het worden interessante tijden.

De beste extensie van jouw team

Het MAPtm team bestaat uit nieuwsgierige specialisten. Specialisten die bij de buren kijken en de gehele keten overzien. Een van onze collega's in jouw team maakt een wereld van verschil!

Bel direct

Werken bij MAPtm

MAPtm is voortdurend op zoek naar specialisten, consultants, datatovenaars en innovatieve verkeerskundigen. Vertel ons over jezelf en jouw visie op verkeer en data dan nemen wij contact met je op!

Vacatures
Martijn Harmenzon
Traffic Engineer

Sinds 2004 ben ik werkzaam als verkeerskundige, met speciale vaardigheden in verkeersregeltechniek en verkeerssimulatiestudies. Ik ben trots dat ik in zowel Nederland, Australië als Groot-Brittannië heb mogen meewerken aan veelal operationeel verkeersmanagement projecten. Ik ben ervan overtuigd dat door een goede samenwerking en kort maar krachtig onderzoek de doorstroming van het verkeer direct verbeterd kan worden. Er is niets mooiers dan de prestatie van het kruispunt of netwerk met een paar relatief eenvoudige aanpassingen te zien verbeteren. Het is mijn passie om de verkeersprestatie op een constant hoog niveau te houden. Bijvoorbeeld door het mogelijk te maken om verkeersregelingen constant te monitoren en met scenario’s aan te sturen vanuit een verkeerscentrale. Goed technisch beheer vind ik dan ook zeer belangrijk. Met de komst van C-ITS, de iVRI en openTLC zijn de mogelijkheden er. Het worden interessante tijden.

2

Innoveren bij de eerste kop koffie

088-2542000 Neem vandaag nog contact op, wij werken zonder vertraging.

Contact
MAPtm
Translate »